joi, 23 iulie 2009

Scrisoarea din sticla

Ti'as scrie acum o scrisoare, pe care sa o deschizi intr'un moment potrivit. Cateva randuri, cateva cuvinte. Dar pana la urma cred ca as sfarsi'o prin a iti lasa toate paginile albe. Ce ar mai fi de spus dupa atata timp? Dupa ce am spus tot ce mi'a fost uman cu putinta? Ti'as lasa foile albe, sa iti imaginezi tu in ele tot ce vrei, toate visele frumoase, in timp ce vantul iti sufla parul si suvitele iti acopera ochii, sa citesti incepand cu "Draga C...". Iar pentru cateva zeci de minute sa te rupi din lumea ta si sa te reintorci in irealul meu.. (Doamne, ce dor imi e de tine! Imi lipseste starea aia de fericire pe care doar tu puteai sa mi'o provoci). Oare ce pret are biletul spre inima ta?

Timpul se scurge greu in ochii mei. In ai tai picura, senin, exaltarea izvorata din ochii lui. Trecutul l'ai lasat demult deoparte, iar acum probabil te mai leaga doar unele promisiuni facute fara cap. Noi am murit demult, sau poate doar ne'am ratacit. Insa oricare ar fi realitatea, ideea e ca prezentul s'a indepartat prea mult de trecut.

Ti'as scrie acum cateva randuri, as pune biletelul intr'o sticla si i'as da drumul pe un rau. Daca printr'o stranie coincidenta ar ajunge la tine, e pentru ca destinul totusi exista si nu vrea sa ma uiti. La fel cum nici eu nu as vrea sa fac parte din lista celor care au trecut pasager prin viata ta. Daca si amprenta lasata de mine, e la fel de apasata precum cea pe care ai lasat'o tu in viata mea, inseamna ca inca te mai gandesti la mine pentru cateva minute, seara, inainte sa adormi. Eu vreau sa te uit...deci inca ma mai gandesc la tine.

Ceasurile nu se pot da inapoi, iar din moment ce le fixezi odata ora, ele isi vor urma cursul ciclic. Tine ritmul!

Chiar daca va trece vreme indelungata, imi doresc sa gasesti intr'o zi un semn care sa iti aduca aminte de mine. Cu barbia in palma sa te gandesti "Ce frumos era atunci.. Eram fericita!", imi doresc sa raman in amintirea ta in felul asta...pentru tot ce ai facut pentru mine!

Cu toata dragostea din lume,
X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu