marți, 28 iulie 2009

Pentru ca nu imi plac, domne!

Nu stiu cum se face, domne, dar de la un timp toata pustimea asta...de fapt, ce zic eu aici? Toata lumea de are blog scrie ca se fute. Ok, futere placuta. De inima, de creieri, de mama...de ce vreti voi. Dar multora dintre noi nu ne pasa. Sloboz....si cel mai mult urasc expresia "fac dragoste. am facut dragoste cu iubitul meu. simt o contopire pula mea cand fac dragoste cu el". Fai fomeie, in primul rand barbatii nu fac dragoste. Barbatii FUT!!! In cel mai rau caz vor spune "am facut sex". Insa si asta suna la fel de gay ca "am facut dragoste", insa se mai accepta in anumite circumstante. Toate ca toate, dar noi "v'o tragem, va futem, v'o punem, va bostanim, va cotzaim etc". In niciun caz nu facem dragoste. Aaa...expresia asta se mai foloseste doar intr'un dialog direct cu voi atunci cand vrem sa va futem pentru prima oara. "Aseara am visat ca eram cu tine pe malu marii-in cazemata de zapada-in urzici-in dormitoru meu sado maso- si faceam dragoste".

Sunt, in egala masura, dispretuitoare babele alea care se dau drept pustoaice indragostite pana peste urechi si nu mai stiu de capu lor, catzele in calduri care descriu cu nonsalantza "Felul in care faci dragoste cu mine imi arata cat de mult ma doresti ca femeie…" (citat din blogul unui speciment). Sloboz, nu sunteti nici "free spirit", nici mai hippiot decat pari. Te visezi intr'o fusta lunga si vaporoasa cum dansezi salsa desculta pe plaja, ai la mana bratari din sireturi chinezesti colorate, faci dragoste cu pasiune cu ala de zici ca il iubesti din toti ficatii si apoi plaaaangi ca proasta ca te'a lasat grohaitoru. Nu esti speciala! Esti doar penala. Jenibila!

"
Ne-am imbolnavit sufleteste de atata dorinta neimplinita!". Bine ca nu i'ai dat blenorangie, ca altfel te batea de te pisai pe tine.
Ai amant, dar la cat esti de proasta pui poza cu tine si cu el pe net. Poate nevasta'sa afla de voi, ca e insurat omu! Aaa...sau tu vrei sa afle?? As
a ca...sloboz...daca tot vrei sa va dati in gat, na de aici, sa te saturi!



Hai sa vorbim despre voi! De el, nu zic nimic. Baiat simpatic. Camasa roz-poponel, puloveru aruncat asa fistichiu pe spinare si fatza de bovina. Dar tu...poaaa! Din cate observ, se pare ca te'ai reincarnat intr'o babaciune. Te'ai nascut direct la 50 de ani, ca Benjamin Button, si ai ramas blocata asa. Insa pari ca de curand ai facut majoratu, ca rochii ce vin pana sub buci am vazut doar la d'alea de la 15 ani in sus...putin in sus, nu prea mult! Si coafura, cum ai castigat'o? Pun pariu ca in timp ce te bostanea tauru de langa tine, i'ai varat doo degete in cur, ca asa ai citit in BravoGirl ca se face. Ai vrut sa fi kamasutrica, dar pula mea, nu prea ti'a iesit. Si drept pedeapsa, te'a bagat el cu degetele in priza, ca data viitoare sa nu mai fi asa de jucausa si sa iti vari manutzele peste tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu